Sunday 15 April 2018

2017 東京近郊賞楓之旅: Day 1 ~ 新宿


11 November 2017 (Sat)





上一次去東京已經係7年前嘅事,今次主要係帶用同
父母去東京近郊,包括鎌倉,高尾山和箱根。

早上六點半就出發到機場,基本上之前果晚我係冇瞓過。 過關之後,去翠華食早餐係指定動作。
 






準時上機,但係估唔到要係機上坐足一個鐘先起到飛,Caption 話因為香港機場太煩忙,要排隊起飛。 不過我因為太倦,基本上一上機已經瞓著咗,連套“29+1”都唔夠時間睇完就落機。



NEX去新宿,大約1個半鐘就到達新宿JR站,今次入住有隻哥斯拉嘅Hotel Gracery Shinjuku   第一晚冇安排節目,所以去了七輪燒肉安安食燒肉放題。我地點嘅係2800yen嘅餐,另外加點飲品。

第一次送菜,店員會先送餐單上有星“*”的人氣肉類。之後就可以用ipad位點,除了豬牛雞肉之外,野菜,前菜小碟,沙律及白飯都係任食。飲品也可以點任飲,不過要飲3杯以上先回到本,不過我地只係單點飲品,因為估計我地飲唔到3杯噤多,最後每人只飲了兩杯。




豬牛雞的肉質都不錯,因為唔太識分不同部位的肉類,重之每種肉都有點來試試看,不過內臟就冇試。用炭燒非常有風味,這個價格真係非常抵食! 順帶一提,日本炭真係好質量,燒了個半鐘個火一樣夠拉猛!


回酒店前,再去7-11買甜品。



Next:  2017 東京近郊賞楓之旅: Day 2 ~ 鐮倉一日小旅行(上)


Previous:  2017 東京近郊賞楓之旅 ~ 前篇





No comments:

Post a Comment