Monday 16 April 2018

2017東京近郊賞楓之旅~住宿篇(1) ~ Hotel Gracery Shinjuku (ホテルグレイスリー新宿)


人生第二次到東京,第一次黎時住新宿,覺得幾方便,坐NEX由成田空港到新宿大約90分鐘。 加上今次旅程要坐小田急電鐵同埋京王電鐵,住新宿唔洗再轉車,所以今次都係選擇住新宿。

這間Hotel Gracery Shinjuku,大家都叫佢做哥斯拉酒店, 我係EGL旅行社訂的5酒店(Twin bedroom 兩間,唔包早餐)+機票4張,總額大約$26,000,每人大約$6,500

新宿東寶大樓電影院

哥斯拉酒店位於熱鬧的歌舞伎町區域裏,酒店下面係商場和新宿東寶大樓電影院,周邊有不少餐廳,非常熱鬧。 酒店的Lobby 係八樓,兩次入住都被安排住在高樓層。可免費到8樓近距離接觸哥斯拉。




 Twin 兩床客房空間都算大。

洗手枱、冲凉、廁所都係分開的


睡房和廁所區有趟門

洗手枱、冲凉、廁所都係分開的獨立空間,可以獨立使用。睡房和廁所區有隻趟門,冲凉時可以分開睡房區和廁所區。

我最喜歡就係酒店個枕頭,波生5晚都冇鼻鼾,好可惜我冇留意個枕頭係咩牌子。

哥斯拉酒店非常新,而且只離新宿車站10-15分鐘路程(帶住行李計),都算方便!不過新宿站非常大,因為酒店係近新宿站「東口」,而NEX出口係「南口」。 第一天到達時,我地係由車站的NEX月台行到「東口」位置 ,新宿站「東口」係冇電梯,而且人非常多,攞住行李走動好唔方便。

我建議大家盡量係「南口」進出,「南口」有扶手電梯加lift直接可以到達NEX5號、6號月台位置。 回程時,我地係由地面行到新宿站「南口」先進入站,這樣走比較直接。

ホテルグレイスリー新宿 (Hotel Gracery Shinjuku/ 格拉斯麗新宿酒店)

No comments:

Post a Comment