Wednesday 23 May 2018

2017東京近郊賞楓之旅~住宿篇(2) ~ 箱根 星のあかり(Hakone star Akari)






今次去旅行想帶阿爸阿媽去浸温泉,有私人風呂果種,我自己都鍾意私人風呂,唔洗同人玉帛相見,唔洗尷尬。

今次選擇星のあかり温泉旅館係比佢個靚景吸引,每間房都有私人風呂的,另外有大浴場同埋天台有足湯。星のあかり好近桃源台站,坐的士幾分鐘就到,車費都唔洗2000円。

星のあかり温泉酒店Lobby

星のあかり只有14間房間,每間房都有私人風呂,我是直接在酒店website 訂的,訂了兩間8+ベッドルーム」,即係有8畳榻榻米同臥室的兩間都係3/F,分別係「牽牛」和 「将星」。 兩間房房都非常寬敞,另外有一間大睡房。 

8畳榻榻米

廁所


原以為兩間房都有無敵湖景,不過原來<将星>房只係見到少許湖景。


(牽牛)

私人風呂的無敵湖景(牽牛)


8+ベッドルーム」温泉露天風呂付スイート(牽牛)
(8個榻榻米+臥室) ~ ¥54300 一晚,一泊二食 (包晚餐&早餐)


(将星)

私人風呂係露台(将星)


8+ベッドルーム」温泉露天風呂付スイート(将星)
(8個榻榻米+臥室) ~ ¥49980 一晚,一泊二食 (包晚餐&早餐)



私人風呂係露台, 可以邊浸溫泉邊欣賞無敵湖景,非常舒服,我就係私人風呂浸咗3次。


其實如果唔一定要即瞓床的話,可以 book只有榻榻米的房,間房雖然會細好多,不過價錢會平好多。

至於大浴場同埋天台足湯,我地都冇時間去浸。

大浴場其實唔大。

每組客人都會被編到一間獨立房間裡享用早和晚餐,serve我地的係一位講普通話嘅男生,態度很親切。 雖然我地普通話都好差, 不過我地大概都明白他的介紹

晚餐非常豐富,而且菜式都比較名貴道道菜都好味大概介紹下菜式:



箱根西麓牛」溶岩焼 係A 5和牛
鐵板龍蝦,比目魚



自家製甜品

 
至於早餐,一樣有多款菜式4款魚可以揀,一人一條,我地剛好4個人,所以4款魚都可以品嘗

早餐

4款魚做早餐

早餐食豚肉涮涮鍋,我都係人生第一次。


雖然房價有點高,不過我都會推介大家入住每間房都有私人風呂的星のあかり

星のあかり

No comments:

Post a Comment