Wednesday 6 September 2017

2017 東京近郊賞楓之旅 ~ 前篇


雖然今年四月的“2017北海道賞櫻之旅都未開始寫,但係又係時候計劃下次旅行。

年尾決定去番轉東京,主打去東京近郊。其實係因為波生睇完四重奏之後,話想去輕井澤,所以先有個去東京的念頭,不過當我研究完東京嘅景點之後,今次應該唔會去輕井澤。 我比較想去睇富士山,打算去箱根住番晚。

今次會與父母同行, 我已經問咗波生,佢都冇反對。其實決定與父母去旅行,係因為佢地成日都會提住佢地的朋友們剛剛同仔//身抱/女婿/孫去完日本自由行,好好玩之類,俾咗少少壓力我。不過諗深一層,父母都年紀大,佢地對腳都開始唔聽洗,其實又可以跟到我去幾多次旅行?雖然上年我都已經同佢地去咗韓國首爾,不過我都想同佢地去一次日本自由行。

雖然佢地已經跟團去過幾次日本,但係身為父母一定會覺得同個女和女婿去好玩好多。阿媽一直想去日本睇紅葉,今次旅行就可以滿足佢。


另外,阿爸阿媽都比較害羞, 接受唔到去公眾温泉,因為佢地之前係跟團,同團友一齊浸係比較尷尬。 所以我會安排住一晚箱根温泉旅館,要每間房都有私人風呂的,等佢地可以一試浸溫泉。

希望7日旅程會頂得順我阿媽……有時候佢真係好煩,最怕佢樣樣都話唔食!

日本紅葉預測已經出咗,高尾山 11月14日會出現紅葉,我都考慮今次去高尾山睇紅葉。

日本紅葉預測
https://weathernews.jp/s/topics/201709/040005/



No comments:

Post a Comment