Wednesday 6 September 2017

B&B小窩居–收樓&驗樓篇 (新樓)

俾晒錢,就開始了每月供樓的日子。供了9個月樓 (樓花期唔算太長),終於等到收樓的日子!

收樓前,發展商會透過律師樓發信,通知收樓日期和收樓安排,不過原來入伙雜費開支都唔多,收樓又要洗一筆。收樓時,要付一個月管理費上期、三個月管理費按金、相等兩個月管理費的設備基金,以及相等管理費一個月的泥頭費,加埋成七個月管理費,總共1萬多元。

新樓管理費都幾嚇人,新居的呎數同我們以前住的單位差不多,但係管理費就差不多貴了一陪。講真,管理費開支佔供樓開支10%,我覺得好誇張。

預約收樓之前,我們決定搵專業驗樓師幫忙驗樓。我以前一向有睇有線的樓盤傳真,睇開詹Sir驗樓,所以我們就搵詹Sir。因為收樓後,一星期內要填報單位損壞資料,交由發展商執漏,所以最好約了驗樓師才預約收樓日期,我們就約了詹Sir驗樓之前一日先收樓。

2015-11-06 (Fri) 收樓



收樓當天,交樓處職員首先幫我們辦理住戶登記、拍照等,跟住簽了一大堆文件和繳交我之前提過果萬 幾蚊管理費入伙雜費。之後就收取單位鎖匙,單位鎖匙、冷氣機遙控器和USB 手指 (USB裡面有家電說明書 pdf files)都係放在一個大盒裡面,第一眼見到個盒,我心諗個盒洗唔洗噤大呀! 收到鎖匙,職員帶我們上樓。

我係到收樓前一晚,忽發奇想覺得我個單位有機會有景,雖然單位座樓對面正正就係另一座樓,距離有點近,不過我個單位算高層,有機會高過對面的樓層。買樓時根本冇考慮到景觀問題,主要考慮單位間隔和價錢,基本上買市區樓都唔expect會有靚景。

登登登開門一刻,心情少許緊張! 買樓花,永遠都不知道單位的真實狀況和景觀。
門一開打開,見到我個單位真係高過對面的樓層,觀景算開揚,望到個球場,我們都非常高興。 交樓處職員簡短介紹單位設施就完成收樓儀式。

2015-11-07 (Sat) 驗樓



收樓後第二日,約了驗樓師詹Sir幫忙驗樓。詹Sir和佢team 人,一行5人準時到達。
佢地花了半小時就已經完成驗樓,重即場打印兩份驗樓報告俾我們。 驗樓報告一色兩份,一份俾我們交俾發展商執漏,另一份我們自己保存。 大約500呎的單位,驗樓收費大約25

根據驗樓報告的損壞清單,我先影相為證,之後先交俾發展商執漏。新盤保養期每個發展商都不同,我這個盤保養期只有半年,發展商用了兩個月執漏,非常慢。我建議大家一定要追緊發展商跟進執漏,唔好俾發展商「歎慢板」。


No comments:

Post a Comment