Thursday 19 May 2016

B&B小窩居–燈飾吊扇篇

要裝修新居真係好忙,同做一個project 冇分別,不過個過程係好開心嘅,因為終於可以有一個所有嘢都係自己揀嘅理想的家!

當傢俬已經送到新居之後,就要安排燈飾公司職員上黎安裝燈。記得係要訂做的傢俬放好先好安燈,因為訂做的傢俬都好大件,例如衣櫃,安裝衣櫃時,好容易會撞到已經安好嘅燈飾。

新居樓底高,所以我地想係客廳安一把吊扇燈。去旺角果頭睇燈飾,又唔多覺有吊扇燈賣,所以我就上網揾,俾我揾到一間係荔枝角工業區嘅樓上燈飾店,佢有好多款風扇賣,價錢重好似比其他平少少。

最後揀咗一款白色484葉的吊扇燈,吊扇風速可以調控高中低,另外LED燈可以較光暗。

Lucci Air 澳洲品牌$2860包安裝費

新居的風扇燈


原本想買另一款木紋色的風扇燈,不過果款冇48寸,只有52寸。因為客廳唔係大,所以職員建議我地選擇48寸的吊扇。要有最好的空氣對流效果,扇葉同牆要有一定的距離,所以揀咩size, 最好都係問番職員。


揀完吊扇,我地重揀埋其他房間的燈。飯廳揀了Philips 吊燈,非常清簡的design, 亦都係同舊居飯廳同款,不過新居係LED 版!


書房和睡房要簡單的燈,書房用白光LED (Phillips),而睡房用黃光LED (Megaman)


No comments:

Post a Comment