Wednesday 11 May 2016

B&B小窩居–訂做傢俬實物篇


等左大約34星期, 傢俬做好了。約好下34點送貨, 點知遲左一個鐘先到,等到我地頸都長。要知道新屋真係得四面牆, 白等真係好悶, 好彩有個窗台坐下, 如果唔係就要坐地下。



5 件傢私原來係好多件嘢, 兩個師傅來回搬左大半個鐘先搬晒上樓, 放滿成個走廊! 好彩係新樓, 我果層好似重未有人住, 唔洗一定俾人投訴。

5 件傢私 (包括飯廳C字櫃, 屏風櫃(鞋櫃), 床及兩個衣櫃), 兩個師傅用左足足4個鐘先安裝完, 9點先走 。收貨時用現金俾埋尾數。兩個師傅做安裝都OK, 不過有一個煙癮勁大, 竟然係後樓梯食煙, 我差不多想出口話佢叫佢唔好食。同埋師傅走時就唔係好冇手尾, 留低左好多釘同少許木碎係走廊, 留低少許木碎係可以接受, 不過釘就真係好危險。我地唔想有人踩到同唔想俾人投訴, 所以自己掃番乾淨個走廊。

~成地都係釘~

介紹下實物先, 之前好我擔心我設計既傢俬唔靚, 不過見到實物就安心晒。傢俬quality都唔錯, 5 件總共3萬五元, 這個價錢應該算平(其實我冇格價,朋友話這個價錢好)。 一分錢一分貸, 我唔會要求太高, 傢俬有少許地方撞花, 可能我要自己保番少少油。重有, 傢俬唔見光既地方就比較差, 會見到係原木材板, 櫃內的層板一樣有好多花咗, 所以追求完美者就唔太適合搵這間傢俬鋪。



傢俬都根足設計圖黎做, 都冇話亂做。我都有朋友試過訂做傢俬, 收到既實物同個設計圖有好大出入, 要叫傢俬鋪再做過。至於傢俬設計圖, 可以睇番之前果篇(B&B小窩居訂做傢俬篇)


門口C字櫃
一向鍾情於白色傢俬, 所以全部訂做既傢俬都係白色。會再買其他現成傢俬, 好似餐檯咁, 餐檯就諗緊用深木色, 點綴下其他白色傢俬。




屏風櫃



櫃邊留番燈制位。


5呎油壓床


床頭櫃留番插蘇位。


衣櫃

兩個衣櫃好高好大。其實最貴就係兩個衣櫃, 9千一個, 因為訂做高過8尺幾(確實8尺幾多, 我唔記得) 要額外收費。


其中一個衣櫃


另外一個衣櫃,  原本只有一隻趟門加灰鏡, 點知職員攪錯左, 兩隻趟門都加了灰鏡。 如果效果靚, 都可以唔換番隻趟門, 不過我真係覺得兩隻灰鏡趟門唔靚, 所以我要求退回。傢俬鋪職員都好交帶, 10日後會送番隻趟門俾我, 又真係一星期就收到。


B&B小窩居Blog List:

No comments:

Post a Comment