Thursday 3 August 2017

B&B小窩居–搬屋篇

2016-05-21 (Sat)


要搬屋先知原來香港有禁多間搬運公司 !

上綱check睇到眼花...都唔知邊間好好怕搵到間會係半路中途坐地起價睇報紙見過, 搬晒你D嘢放係街到, 之後加價先肯搬上樓(!)

最後終於有朋友介紹咗兩間俾我 (朋友租屋住, 每兩年搬一次, 最近果兩次搬屋用過果兩間佢都話OK), 所以我都只係問咗兩間報價其實我係好怕格價的。

我睇蘇民峰猴年運程, 擇左個吉日之後, 就搵搬屋公司報價 只有的三件比較大的傢私要搬走, 其他要搬的都是雜物, , 少量電器等等。

X –  我用網上填表格報價表格有詳細既資料要填, 填好後隔日就有職員回覆價錢 報價$2400, 20個紙箱和封箱膠紙. 確認搬遷日期和價錢之後, 要先俾一半訂, 銀行戶口過數就可以了。

112X  – 我用WhatsApp 報價 報價$2000, 25個紙箱和封箱膠紙 如果價錢冇問題, 職員會同你約時間送紙箱, 同埋職員一定要上門睇下同確認要搬既items
一樣要先俾一半訂金, 訂金直接俾送紙箱既職員。


我揀咗112 X, 搬屋那天來了3個大漢, 由開始到新屋放下所有東西大約兩個小時就搞掂了, 過程快靚正 最後我俾咗$200貼士。

B&B小窩居Blog List:
·                     B&B小窩居新樓裝修篇
·                     B&B小窩居訂做傢俬篇
·                     B&B小窩居訂做傢俬實物篇
·                     B&B小窩居燈飾吊扇篇


No comments:

Post a Comment