Wednesday 7 September 2016

2015鹿兒島&宮崎特色列車行 ~ Day 4-2: 腳痛痛…去宮崎睇醫生

18 Dec 2015 Friday

原本安排早點到宮崎係想可以行下宮崎市,不過最後下午的時間都花在醫院裡。由火車站到酒店只是一條直路,正常行應該只需5分鐘,不過我痛住行,又好似行咗一世紀咁。我繼續死頂,用腳前掌行路 ,好痛。到達酒店,脫下鞋子後,我已經冇可能再行,我覺得我要去睇醫生,因為過多兩日先番香港,我明天和後天都唔知點算好。

波生去了問酒店職員邊到有醫生睇,酒店職員零英文,只可以用simple English body language 溝通。原來醫院好近酒店,坐的士去唔洗跳錶,醫院職員一樣零英文,講英文佢地都唔明我講咩。
所以我寫個 字, 再指向自己腳跟,醫院職員就好像明白了,之後叫我除鞋俾佢睇傷口。

雖然語言溝通有困難,我們主要都是以寫漢字溝通,大至上都明白大家。醫院職員個個都好好,醫生幫我個水泡放放濃既時候係好痛架,不過日本醫生手勢其實好好,因為後來我再係香港睇醫生,香港醫生幫我再放,果次痛好多好多。
好的腳跟


New Wel City Miyazaki Hotel ~ 酒店房間



酒店晚餐~味道一般, 不太好吃


睇完醫生,我們就番酒店休息,晚餐都係酒店食。原本我plan好今晚去食宮崎牛,不過行唔到去,要等下次。宮崎人真係好nice,所以我一定會再去宮崎!

No comments:

Post a Comment