Saturday 17 September 2016

2015鹿兒島&宮崎特色列車行 ~ Day 5-1: 「海幸山幸」& 飫肥城町

19 Dec 2015 Sat

終於有一朝可以坐定定黎食早餐,Book 酒店時已經book 埋早餐,有西式同和式可以選擇。

放完濃,行路都冇禁痛,加上換了對鞋(昨晚波生係宮崎市買俾我的),就住就住慢慢行,繼續今日的行程。今日行程改了,只去兩個地方,原本想去的鵜戶神宮,今次唔去了。

一早去火車站,想問下「海幸山幸」係唔係有自由席, 因為係鹿兒島既時候想book指定席,不過一早full 左。點知一問,個職員竟然話再幫我check 下重有冇指定席,出奇地有兩個位,都話宮崎人真係好nicela! 

如果冇位,我應該要企,因為得幾個自由席,一早已經俾人坐左。正常人企下冇問題,不過我腳跟唔掂得地,所以我真係好lucky!

海幸山幸


上到火車,終於知點解禁full,原來有日本電視台拍片,介紹「海幸山幸」這架特色列車。大部分位都俾電視台hold 左,我估其實我果兩個位原本都係留 俾電視台,只係個職員好人特登free兩個位俾我地。



今次旅行共坐了三特色列車,我就最喜歡白色加木紋的「海幸山幸」,乘坐的時候可以欣賞到蔚藍的日南海岸和鬼之洗衣板。海幸山幸列車其實是源自宮崎的神話,海幸彥與山幸彥兩,車務小姐還會在車上講解關於海幸彥、山幸彥的故事。
紀念乘車證

「食べあるき・町あるき」的飫肥城散策地圖

我們在飫肥下車,在車站旁的「飫肥城觀光案內所」買了份「食べあるき・町あるき」的飫肥城散策地圖,地圖有5張飲食/禮物兌換劵可以在城下町的店換禮物/小吃。

飫肥在日本素有「九州小京都」之稱,城下町仍保留不少江戶時代的建物,充滿歷史氣息。遊客好少,無得同京都比,不過日本學生哥都好有禮貌,見到遊客都會打招呼。
走到杉樹林內。





比鹿兒島,宮崎的人更加少去,火車班次比較疏,為了配合去青島的火車,只有不到兩小時在飫肥,所以行左一陣就要走了。

禮物

用禮物兌換劵換的禮物/小吃。

Next: 2015鹿兒島&宮崎特色列車行 ~ Day 5-2:  青島神宫&鬼之洗板

No comments:

Post a Comment