Wednesday 7 September 2016

2015鹿兒島&宮崎特色列車行 ~ Day 4-1: 腳痛痛…去搭「隼人之風」

18 Dec 2015 Friday

一早起來,腳跟的水泡好像大了,非常痛。我覺得我根本唔係好行到,不過今日是要去坐「隼人之風」,之後再到宮崎。一早已經book 好宮崎的酒店。兩個人兩個大行李,我痛到行都好有困難,重點可以攞行李?

好彩我後晚由宮崎番到鹿兒島都係住同一間酒店,所以我就將一個行李留係酒店,後晚先攞番。

死頂用腳前掌行路 ,行路行得好慢,雖然酒店只係在火車站對面,不過行過去好似行咗一世紀咁。經過今次,我更加覺得酒店近車站係好緊要。

全黑的「隼人之風」列車
今朝又冇時間食早餐,火車上吃便當!

「隼人之風」一天只有來回各兩個班次,今日坐車的人不多,只有十幾人。
由鹿兒島中央至隼人那段車程比較長,波生覺得悶。但係過了隼人站之後,就可以中途下車數分鐘,參觀肥薩線最古老的兩個木制車站,嘉例川站和大隅橫川站。這兩個站於1903年開站,至今已經超過100年的歷史。

嘉例川車站~很有韻味。

嘉例川車站


大隅橫川站在二次大戰期間,被美軍軍機機槍掃射,站內木柱上尚留有機槍彈痕。

大隅橫川站



霧島溫泉站
霧島溫泉站~可以在月台上買霧島特產,我買了兩個蛋糕。


其實我行唔到,所以我下車後都冇周圍行,我只係留在火車站。不過日本真係好好,職員會幫乘客在火車站影相,因為我太無聊,所以我不斷把相機交給車務小姐,等佢幫我影相。而波生完全冇理我,佢一落火車就周圍飛,因為每個站只停5分鐘,佢要把握時間影相。

車務小姐好好人,之後我們竟然係鹿兒島見番佢。佢同我地係同一間餐廳食晚餐,佢重主動同我say hello

到達吉松後,我們下了車,等了一 陣,又上番車,坐回程車去隼人站再轉車到宮崎。到達隼人站要過對面月台轉車到宮崎,要上落樓梯,我記得落樓梯時,起了水泡的腳跟係痛得要命。今朝主力坐火車,唔洗點行,對於一個不良於行的人黎講, 這個行程安排得好好!

Next: 2015鹿兒島&宮崎特色列車行 ~ Day 4-2: 腳痛痛去宮崎睇醫生

No comments:

Post a Comment