Wednesday 21 February 2018

2017四月北海道賞櫻之旅Day 1 ~ 札幌啤酒園

26 April 2017 (Wed)

好期待今次賞櫻之旅!早上九點機,五點半就起身準備。
上機前,係機場food court食早餐





今次去札幌又係坐香港航空,不過今班機竟然冇entertainment, 冇電視冇歌聽...我以為自已坐緊廉航! 我張機票要成4千幾蚊呀!

生果早餐

買機票時我揀咗生果早餐,一早已經係機場食了早餐,所以我覺得係機上食生果幾好。

今班機比預定時間早咗差唔多一個鐘到達札幌,原本的抵達時間是33,不過我地2點半已經安全到札幌……好啦,今次我就原諒香港航空班機冇電視睇啦!

到達札幌站,先去買明天去函館的火車票,原本是想買3天的JR Pass(札幌去函館已經要 ¥8,830, 所以來回已經要 ¥17,660),不過職員話我只來回札幌和函館,不用JR Pass (3-Day pass ¥16,500),我地買優惠來回票就可以了,比JR Pass 便宜。優惠來回票的費用是基本車票 ¥9,000+指定席車票 ¥3,110x2,所以總共來回車費是¥15,220/person

今晚住的是三井ガーデンホテル札幌酒店 到酒店check in 後,我地就出發去第一個景點,就係札幌啤酒園和博物館Sapporo Beer GardenMuseum 。主要係想食成吉思汗烤羊肉,東急門口有88号巴士直達,比搭地下鐵方便


東急門口~88号巴士

札幌啤酒博物館

札幌啤酒博物館~啤酒鍋爐



札幌啤酒博物館介紹咗札幌啤酒的歷史,裡面有啤酒鍋爐。
牆壁上展出的是各時期的廣告posters



參觀完博物館之後,我地就去由紅磚砌成的開拓使館的Kessel Hall 食成吉思汗烤羊肉晚餐。開拓使館原本係製糖工廠和製麥工廠。





開拓使館的Kessel Hall ~好大煙

吉思汗烤羊肉~羊肉放係菜上面烤




我地叫的是¥3,900 的任飲任食餐,個餐包兩款羊肉和野菜,一款是沒有腥羶味的羔羊肉(未滿一歲的羊)和成年羊肉,另外有多款啤酒汔水俾你揀。


吉思汗烤羊肉嘅食法同平時食開嘅燒肉好唔同,要先放野菜係鐵板,之後再放羊肉係菜面,咁樣烤出黎嘅羊肉唔會噤熱氣。

羊肉完全沒有羶味,我平日都唔食羊,不過我覺得人一世物一世,咩都要試下!作為落機第一節目,我個人非常推薦去札幌啤酒園,而成吉思汗烤羊肉都值得一試。

References: 
札幌啤酒園





No comments:

Post a Comment