Friday 6 April 2018

[開箱文] 英國彩妝品牌Charlotte Tilbury ~ Charlotte’s Magic Cream


經朋友推介, 我最近認識咗一個係英國好hit嘅彩妝品牌…Charlotte Tilbury


Charlotte Tilbury本身係一個國際著名化妝師, 佢幫過好多名人化妝, Miranda Kerr, Cara Delceingne, Kate Moss, 劉嘉玲 等等。Charlotte Tilbury曾經係Tom Ford嘅御用化妝師, 當初幫過Tom Ford生產化妝品, 所以佢嘅化妝品有一點點Tom Ford嘅影子, 不過價格就比TF平一點。

Charlotte Tilbury好快就會係香港開設counter, 聽聞counter會開係 IFCTST海港城連卡佛, 一旦香港有counter,  Selfridges就可能唔再送貨到香港, 我見依家重可以送到香港, 我決定早買早享受, 同埋係英國買點都應該平過香港買。


我係Selfridges買咗4件產品, 包括皇牌產品magic cream,  Luxury palette, clay mask及唇膏。


Charlotte's Magic Cream (HK$630)



次先介紹Charlotte's Magic Cream (HK$630)。 這個magic cream面霜含玻尿酸及三胜肽, 有效滋潤肌膚, 同時提升光澤。 我睇Charlotte Tilburyyoutube, 見佢會用magic cream model做全臉按摩, 之後先上底妝。 Charlotte Tilbury magic cream係佢當化妝師多年嘅秘密武器 , 被很多model和名人係後台大讚 。咁佢講到噤勁, 我就一定要買黎試下



Magic cream有淡淡花香味, 乳霜質感柔軟, 都好易推, 搽完唔會好油。 個cream 睇落好似好thick, 不過搽上面好快吸收,感覺滋潤保濕有spf 15, 日頭完之後化妝用唔錯

Selfridges Link:
Charlotte's Magic Cream Treat & Transform moisturiser SPF 15 50ml

Charlotte 有教大家點Magic cream: 


Facebook Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment