Wednesday 28 March 2018

2017四月北海道賞櫻之旅 Day 4(上) ~ 駅二市場@函館朝市


29 April 2017 (Sat)



係酒店食過早餐,就要離開湯之川溫泉,坐火車站回札幌。 經歷昨天坐巴士到湯之川溫泉,巴士冇位放行李,今朝我地決定改坐的士回到函館火車站。酒店職員幫我call 的士,坐的士10分鐘就到函館火車站,太約2000円,兩個人每人1000円,我覺得可以接受。


因為比預期早到達火車站,有時間俾我地再去行下函館朝市的駅二市場。  駅二市場有不少賣魚貨的攤販,我買了即食扇貝給家人手信。 唔貴 ,1500円一大包。我買了兩包,老板娘主動收少我100円一包,兩包只係2800円。另外,買了一粒粒賣獨立包裝的即食瑤柱,第一次見有些即食瑤柱賣。

市場內還有烤扇貝,我地又一人食一隻,好鮮味!


駅二市場內的釣烏賊。


駅二市場隔壁重有個很大的市場,有個攤係賣木製手工的,攤主好友善。 我地買了個木製bear bear & 4張木製書籤,支持下手工藝品。



木製bear bear & 4張木製書籤

見到時間差不多,要快步走回火車站趕上到札幌的火車。希望再有機會來函館,下次安排多些時間逛函館朝市。另外,今次冇試到幸運小丑漢堡,下次一定要試!

我好喜歡食火車便當


係火車站買了便當就上火車,回程一樣唔太難捱,都係瞓下,睇咗齣日本電影《 喪屍末日戰》(I am a hero)…就到達札幌。
 


提外話,《 喪屍末日戰》(I am a hero) 係齣一喪屍片,非常好睇,劇情緊張刺激,推介推介。

~住宿篇~


No comments:

Post a Comment