Wednesday 7 September 2016

「樂樂」「遙遙」助養計劃

原來香港都有兒童助養計劃, 最近捐了720元成為聖基道助養人。 其實我一直都有參加兒童助養計劃, 我係world vision助養了一個印度女孩, 唔講唔覺已經十年了。 想當年剛剛出黎做事, 雖然人工唔高,不過我自覺好幸運, 應該回饋社會, 所以就選擇了助養兒童。

到近期我想再捐助多一個機構, 今次想揀一個本地嘅。  香港原來重有孤兒、來自破碎家庭及低收入家庭兒童需要入住兒童院, 唔好以為香港好富裕就冇人要我地幫, 大人果D我就唔識分邊果抵幫, 所以我覺得幫兒童就一定冇錯。

「樂樂」「遙遙」助養計劃籌募嘅經費會用黎為兒童提供物資的支援、功課輔導、情緒輔導、發展潛能的機會及擴闊視野的活動。

如果有興趣成為聖基道助養人, 可以click 下面條link:

 
聖基道兒童院送我的「樂樂」「遙遙」公仔。


No comments:

Post a Comment