Monday 20 April 2015

天然去疤 ~薰衣草精油 + 玫瑰果油


年頭做了個手術(有機會再講),所以肚上留下四個深色的疤痕,雖然每個都只係1cm x 1cm, 不過都係非常外眼。

自從病過後,我開始選擇天然嘅用品,我地每日用緊嘅沐浴露,牙膏,洗潔晶,洗頭水,家居清潔劑,重有護膚品,化妝品等等,其實都係由好多化學劑合成得出來。我地每日用,身體就不斷吸收晒lee d 化學劑,可想而知,我地身體有幾毒,其實好多病都係咁得番黎!

我唔想搽充滿化學劑嘅去疤cream所以試下用天然嘅油同精油。 最近每晚(almost 每晚因為我好懶成日唔記得搽) 都在手術疤痕上搽Young Living Lavender EO 薰衣草精油 & Melvita Rosehip Oil 玫瑰果油 ,希望可以快些減去手術嘅疤痕!我試用緊,唔知workwork

Melvita係一個有機法國護膚品牌,佢嘅有機玫瑰果油萃取自冷壓法 ,採用嘅玫瑰果都係來自organic farm,有法國ECOCERT認証。所以一定唔會有有毒嘅化學劑,人造色素及防腐劑。

玫瑰果油能提供皮膚細胞豐富嘅養份去進行修復,特效去疤,可修護面部及手術後留下疤痕,平滑凹凸孔洞。另外,亦有維持皮膚緊緻及彈性嘅作用,對預防及撫平因為懷孕引起嘅妊娠紋或體重變化造成嘅橙皮紋具明顯功效。

Young living (YL) 係一個美國品牌,佢最出名就係用Seed to Seal® 流程去監控精油製造從開始到結束嘅每一個步驟。品牌有自己嘅農場,所以品質有一定保證。

薰衣草有好多個,唔同嘅價錢可以差好遠,而YL嘅薰衣草精油 係最高級嘅Lavandula angustifolia 薰衣草精油最大的一個功能就是傷疤的愈合和再生功能卓著,能加速受創部位的愈合,防止黑色素的沉澱。

我自己就唔贊成neat 搽精油 (即係唔經稀釋去搽),除咗茶樹精油tea tree oil,不過以我所知好多YL member 都唔會稀釋精油去搽。我會用一pump玫瑰果油(泵一次個樽)去稀釋一滴薰衣草精油黎用,其實精油係好濃縮嘅,所以我覺得都係稀釋黎用會安全D







No comments:

Post a Comment