Monday 20 October 2014

愛婚享 (7) – B&B Wedding Facial@SK2 Beautique


在影pre-wedding前的大約一個半月, joinSogo Club SKII Beautique facial package, 為了影輯靚靚pre-wedding 做好準備。

SKII Beautique 有好多款 facial treatments,  我通常都做最基本的那幾種, 好似保濕、美白咁。Facial會全部用哂SKII 嘅產品, 重有少量產品市面冇得賣。





在做facial, 美容師都會俾杯花茶我飲。我通常做的 treatment 大約90分鐘,果時六百幾蚊,包洗面,針清,修眉, 肩頸按摩, paper mask (face & eye兩個 masks)。全程都好舒服, 冇乜花巧嘢, 只會用少量儀器 (好似洗面刷, 導入儀等)

買果時買咗個九千蚊treatment value有八折, 每次可以就皮膚狀態選擇唔同款嘅 treatment, 再在package扣錢。有個美容師知道我就結婚重主動幫我book時間, 非常好人!


結婚前一共做了十三次婚後只做了一次, 用晒treatment value, 我就冇再join, 因為婚後搬了去新界北, CWB對我嚟講太遠





下一篇: 愛婚享 (8) –B&B Wedding 波小姐的婚鞋 (二) 婚紗鞋@bibba

No comments:

Post a Comment