Tuesday 26 November 2013

愛婚享 (3) –B&B Wedding波小姐的嫁衣 (一) 出門裙褂@永隆

(3)B&B Wedding波小姐的嫁衣 () 出門裙褂@永隆

結婚當曰,我一共轉咗六條裙,包括一件裙褂,三件婚紗,同兩件晚裝 。六件有五件係買嘅,只有裙褂係租嘅。

嘅出門褂係係永隆到租嘅,係一套大五福平腳。 我本身好鍾意褂,覺得女仔出嫁一定要著褂,一世人只得一次機會著,不過買就實在太貴,所以都係選擇租。 喜歡有多d金銀線想有少少紅色,大五福就最合我要求

我對Lee套大五福好滿意,(雖然我唔知佢第),影相出黎效果好好,d金銀線好sharp攝影師都讚話上鏡











No comments:

Post a Comment