Thursday 22 August 2013

愛婚享 (2) –B&B Wedding花車@全為您 (上)

我地 架 結婚 花車,令到我地 結婚 果日 好難忘, 又驚 險 ... !

我同波生一直都對倫敦的士情有獨鐘,所以 一早就決定租 London Taxi 做 花車 。
話說當時,我地大部份結婚當日要既嘢都已經 book 得七七八八,就係欠 架 花車,而波生性格比較急,決定咗今日要 confirm 就今日一定要 confirm , 根本冇俾時間我去做資料搜集 ! 
當日我地去行金都前無做資料搜集 ( 亦都冇時間做 ) ,完全唔知邊間租車公司好,就係咁 亂 打 亂 撞搵咗 全為您 租 車 ,我地 book 既係 水晶紫色倫敦的士 。

其實之前而我問過倆個朋友佢地結婚果時係邊間租,但係一個因為太耐,佢已經唔記得咗。 另一個話要問下另一半先答到我,咁我又費事吹人,所以冇再追問。

租完 車 之後 , 我 當晚 先上 網 睇下人 地 d comments 。 點知 個個都話間嘢唔掂,係黑店。 重話間嘢係“全害您“ , 攪到我 擔心咗一子 !  本來我地都有諗過搵過另一間租車 公司 , 不過之後有幾個B2B bloggers, 近期結婚都係係 全為您到 租 用過 倫敦的士, 佢地 都話服務 ok ,冇諗禁差, 重話只要自己跟足D就冇問題 , 所以我同波生就放心咗好多, 之後重冇再理,其實係唔記得咗要理 !
直到婚前幾日,波生三日前打去追,要佢confirm車牌、時間、司機 ,不過司機要婚前一日先confirm到,佢話會call番波生。 到咗婚前一日, 全為您遲都未call波生, 波生下午打去追攞司機電話號碼 , 但係都重未confirm到,好似要到晚上八九點先confirm到司機,攪到波生好不滿,特別係全為您從來都冇上主動打俾我地 !
  

No comments:

Post a Comment